راه حل هایی برای جلوگیری از خرابی آسانسور

راه حل هایی برای جلوگیری از خرابی آسانسور

مشکلاتی که برای آسانسور پیش می آید در ابتدا بسیار کوچک هستند و تعمیر آنها هم هزینه زیادی نمی خواهد. اما اگر تعمیر و سرویس آسانسور به موقع انجام نشود ممکن است همین خرابی کوچک باعث بروز مشکلی جدی شود که مسلما تعمیر آن هزینه زیادی هم لازم دارد.

در ابتدای امر ذکر این نکته لازم است؛ در ساختمان های با تعداد واحد زیاد و به طور کلی در آپارتمان هایی که افراد مختلف از آسانسور استفاده میکنند، شخصی را به عنوان مسئول آسانسور تعیین کنید. این شخص می تواند هر کسی باشد و فقط برای این تعیین می شود که راه حل های پیشگیری از خرابی آسانسور را اجرا کند و در صورت وجود هرگونه مشکل به شرکت های تعمیر و سرویس آسانسور اطلاع دهد.

اما برای جلوگیری از بروز هر گونه مشکلی در رابطه با آسانسور بهتر راه حل های زیر را انجام دهید:

  1. آسانسور را به طور مداوم بررسی کنید؛

منظور از بررسی مداوم این نیست که دائما اطراف آسانسور باشید و آن را چک کنید، همین که هر روز یا حداقل هفته ای چند بار آسانسور را بررسی کنید کفایت میکند.

همچنین منظور از بررسی یعنی توجه به اینکه آیا دکمه های آسانسور به درستی عمل میکنند؟ آیا درب آسانسور به راحتی باز و بسته می شود؟ آیا حرکت آسانسور معمولی است؟ و از این قبیل بررسی های ظاهری.

  1. در صورت وجود مشکل حتما به افراد متخصص اطلاع دهید؛

برخی از اشخاص در هنگام خرابی آسانسور، خود برای تعمیر آن دست بکار می شوند. در صورتی که آسانسور یک وسیله پیچیده و متشکل از قطعات زیاد است که تعمیر آن کار هر کسی نیست.

حتی افراد متخصص نیز باید با احتیاط عمل کنند زیرا یک اشتباه کوچک ممکن است موجب بروز مشکلی جدی شود.

شرکت های تعمیر و سرویس آسانسور، افراد متخصصی دارند که در این زمینه تحصیل کرده اند و دانش و تجربه کافی برای تعمیر و سرویس آسانسور را دارند. پس به هنگام مشاهده کوچکترین مشکل با این شرکت ها تماس بگیرید.

  1. در هنگام تمیز کردن آسانسور مراقب باشید؛

ابتدا نحوه تمیز کردن قطعات و قسمت های مختلف را از افراد متخصص جویا شوید، و سپس اقدام به این کار کنید.

و نکته نهایی اینکه؛ به همراه پکیج آسانسور، مانند هر وسیله دیگری یک دفترچه راهنما وجود دارد، سعی کنید دفترچه راهنما آسانسور را مطالعه کنید و به نکاتی که درون آن ذکر شده است عمل نمایید تا آسانسور شما کمتر دچار خرابی شده و طول عمر بالایی داشته باشد.

و در صورت در دسترس نبودن دفترچه راهنما، می توانید سوالات خود را از متخصصین تعمیر و سرویس آسانسور بپرسید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

درباره ما

نمایندگی انحصاری شرکت آسانسور و پله برقی بهران با برخورداری از تیم فنی و مهندسی حرفه ای خود، اقدام به ارائه خدمات منحصر به فرد نصب و راه اندازی، گارانتی و خدمات سرویس نگهداری آسانسور، پله های برقی، شیبراه ها و پیاده روهای متحرک با هدف پشتیبانی از کالاها و در جهت جلب رضایت مشتریان برای انواع آسانسور و پله برقی نموده است تا مشتریان شرکت با آرامش خیال از کلیه محصولات شرکت آسانسور و پله برقی بهران استفاده نمایند.

دسته‌بندی‌ها

آرشیو

تگ‌ها

هنوز محتوایی برای نمایش در اینجا وجود ندارد.

شبکه‌های اجتماعی